tisdag 14 april 2009

första dagen..

på praktiken, hade riktigt roligt! :) det var såå kul att prova något nytt och få göra något nytt! :)
började 8 och var så nervös och trött när jag kom dit. kasnke för att jag hade varit vaken hela natten med sonen.. han har hostat hela natten och vridit och vänt sig.
iaf vaknade vid 6 och duschade och gjorde mig iordning, försökte väcka sonen vid 7 men det gick inte så bra, han vaknade till slut men han ville inte ha välling eller något annat. han ville bara titta på "bompa". så de fick han göra tills vi åkte. han får juh frukost på dagis nu men jag vill också att han ska dricka välling, för då vet jag att han får i sig något..

hade så roligt på praktiken, plockade lite hyllorna och fyllde på. bytte lite etiketter och sen var dagen slut., dagen gick så jäkla fort. hade dock med mig en paj och den hade blivit lite grön på vissa ställen och jag trodde att det var mögel (visade sig att det inte var det!) så jag blev så illamående och slutade äta så har inte ätit så mycket idag. slängde ihop nån konstig mat hemma och tro de eller ej men de gick och äta..:)

nu ska jag kika lite på tv sen ska jag krypa till kojs tidigt..:)
Kramar aktiva mamman

Inga kommentarer: