torsdag 19 mars 2009

sjuker igen..

igår när jag hämtade sonen på dagis var han tunt klädd under overallen occh nu har han feber.. så j-a typiskt.. så de blev ingen barn gympa idag..
han har ätit bra och nu sitter han och tittar på Bolibompa och äter några ostkrokar.. sötnosen.
vi har gosat sen jag hämtade honom från dagis, vi har setat i hallen och lekt me hans duplo och sen nu så sitter han i soffan..

har varit påå möte hos Arbetsförmedlingen idag, de gick väl ganska bra.. nu ska jag ut och söka praktikplats,... vette tusan vart man ska söka bara.. emn hon sa att man skulle söka någonstans dör man inte har erfarenhet ifrån. tror jag ska prova på kupolen någon stans..
gäller juh bara 3 månader så jag vill liksom inte flytta någonstans..

nu ska jag kolla på bompa med sonen..
/mamman

Inga kommentarer: