fredag 20 mars 2009

ny dag

ska till doktorn nu vid halv 4, har sååå himla ont i mina bröst att jag vill kolla upp det. har så ont att jag itne ens kan ha bh på mig. lite smått pinsamt om det blir kallt..:)
så dom ville kolla också så det inte är något allvarligt. jag tror att de e mina p-piller som spökar, får se om jag kan få andra.
sonen ska vara hos syster, han och hennes pojk kan springa och leka en halvtimme medans jag e hos doktorn.. blir nog toppen! :)

har ringt om praktikplats idag, men hon var jätte negativ och verkade inte alls vilja ta emot några som helst.. hon ville att jag skulle kolla upp en del saker så det får jag göra och höra av mig igen. får göra det då, synd bara att det är helg nu. blir första man gör på måndag morgon.

nu ska jag gå och byta om men ha en trevlig helg och jag skriver säkert mer imorron..

/mamman med ömma bröst..

1 kommentar:

Anonym sa...

USCH !! Kolla upp vad det är för fel på dina boobbies :D !! Hahaha, visst är Sunes sommar bäst !!