fredag 6 mars 2009

ny familjemedlem..

har varit ute och farit idag, var iväg till Falun för att pappas anställde skulle kolla på bilen.
han provkörde och bestämde sig för att köpa den, så nu får jag en ny bil på söndag!! :)
en väldigt blå mazda..:)
så imorron ska jag städa ur saaben, ska bliii såå skönt att bli av med den..

skulle hälsa på min mormor idag me men hon var inte hemma. så har lovat att vi kommer in imorgon istället., ska åka och handla lite kattsaker innan..
ska hämta katten (Lisa) imorron! ler
så nu får vår familj en ny familjemedlem.. ler..

ikväll ska jag måla om lite grejer som jag vill ha vita sen ska jag sortera lite papper och laga ltie mat till mamma.. har lovat göra en lasagne åt henne, de var nämligen ett tag sen så bör nog göra den nu.. ler

Ska boka tvätt tid imorron me, har lite kläder och sånt som måste bli rent till nästa helg då jag och gabbe åker till Västerås!! ska blii så roligt att träffa bruttorna!! ler..

ha en trevlig helg! Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja de ska bli super kul:)) När kommer ni med tåget och så? och vad vill ni göra? :)

puuss