torsdag 5 mars 2009

irreterad..

blir så irreterad när jag ser på Lyxfällan, dum j-a blondin som har hur mycket pengar som helst och ´hennes föräldrar som ger henne allt. sen finns de oss vanliga människor som knappt får de att gå runt..
vet många i min sits som klarar sig nätt och jämt i månaden, även jag inkluderad! herregud.. blir sååå irreterad när man hör överallt "oh jag har inga pengar kvar" och sen går dom och shoppar och ler.. ja du.. men men.. deras problem..

var hundvakt idag, de gick bra men usch avd jobbigt. sonen och hundvalp.. nja skulle inte tro de.. inget jag vill göra om.. ler

har fått tågbiljetter av min styvpappa så jag och sonen ska ta en dagsutflykt ner till Västerås nästa helg!!! ser verkligen fram emot det!!!

imorron ska jag och sonen åka in till min mormor och hälsa på, vi ska även till kattpensionatet där och titta... vill så gärna men får bara nackdelar av min mamma så jkag vet inte.. hmm får se hur jag gör.. vet att jag binder upp mig men kanske går att lösa?? ska fundera lite mer..

nu ska jag kolla vidare på de här och fortsätta irretera mig..
/ sjuka jag

Inga kommentarer: