torsdag 12 mars 2009

ny dag nya bekymmer...

har varit vaken mycket sen halv sex och är jätttee jätttte trött...
pappa kom hit igår kväll med min säng och han stannade tills imorse.. sonen snarkade i sovrummet och far min i vardagsrummet.. jippii.. så nej de blev inte mycket sömn.. läste dessutom en jätte bra bok när jag gick och la mig som jag inte kunde lägga ifrån mig.. Jenny S hette den.. mycket bra!

imorse hade jag tvättstuga vid 7, gick ner satte på två maskiner och gick hem igen. pappa åkte iväg till Falun och jag och sonen satte oss och kollade på "bompa". sen åkte jag och lämnde honom på dagis och for hemåt igen.. gick ner i tvättstugan och hängde upp tvätten och gick hem och gick faktitskt och la mig igen.. somnade direkt.. och har nyss vaknart.. (my day so far liksom)
ska försöka äta en macka och sen ringa ppå en lägenhet jag såg på internet i Djurås.. :)
hyran blir dyrare men det kasnke löser sig då jag inte behöver åka bil så mycket och då kanske jag spar in någon krona där. ska iaf ringa och kolla vad dom säger och sen hoppas jag att jag kan få komma och titta.. de finns två lägenheter som jag e intresserad av, en i Djurås och en i Djurmo. det e juh åt det hållet jag vill så egentligen spelar det ingen roll.. men som sagt ska ringa nu vid 1.

ikväll är de barngympa igen, sonen gick inte förra evckan då han avr sjuk.. jag vet någon som kommer somna som en liten gud inatt,.. ler..

nu har jag rena kläder, men vad satan ska man sätta på sig då? ser ut som en fet kossa i det mesta jag har pp mig så den här veckan har det blivit mycket joggingbyxor och stor hoodiie.., det e skönt men känner mig inte snygg då heller.. hmm vette tusan vad man ska göra.. börja på gym kanske eller tok banta? det senare alternativet blir de nog då jag verkligen inte har tid att gå på nå gym..

ha en bra dag.. /extremt trötta jag..

Inga kommentarer: