fredag 13 mars 2009

Äntligen Helg..

Har varit till Falun imorse, hälsade på pappa en snabbis, min bror var där och hans tjej med deras söta dotter.. riktig familjeträff.. ler..
stannade bara en liten stund, sen åkte jag och sonen till Lekland i borlänge..det gick ganska bra, men när han hellre ville sitta och fika än leka så åkte vi hem..
for till ica och handlade lite mellis till honom tills imorron..ler.. ska bli så härligt att komma bort även om det bara är över dagen! ska bli trevligt att träffa bruttorna, vi har hängt ihop sen lekis..:) eller ja tills jag flyttade iaf.. men vi har hörts sen dess.. dom e mina äldsta vänner!! :)

har skurat köket, ska dammsuga nu sen så ska jag kolla vad sonen ska ha på sig imorron!

skriver imorron och berättar hur det gick! ler..

/ fröken Nyberg

Inga kommentarer: