måndag 30 juli 2012

detta eviga tjat.

om vad jag ska gora med mitt liv. jag vet inte. jag vet inte vbad jag vill. vet inte om jag vill flytta tillbaka till Spanien eller inte.. vet inte om det kanns ratt att stanna i Sverige endast for mina foraldrars skull. dom har juh sitt och jag har knappt nogot. so ja varfor stannar jag?

har kollat upp lite saker har nere om det skulle vara so att jag bestammer mig, och jobb har jag, lagenhet gor att fixa relativt snabbt (det ar fordelen att jobba po valkand pizzeria man kanner mkt folk), skola till sonen gor att fixa de kan till och med spara hans plats till det att vi flyttar ner ispnt fall, och allt det andra loser sig val efter hand. men att ta steget att flytta ar skrammande. otroligt skrammande. men samtidigt jag har ingenting i Sverige, inget jobb, hatar min lagenhet, umgos knappt med non, sitter varje helg sjalv. so ja kanske borde skita i helsiket och flytta.. kanns lite som om att valja mellan pest eller kolera. fanimej..

ja va fan ska jag gora. fan fan fan..

otroligt trott po mig sjalv. hatar mitt liv just nu just idag, just detta ogonblick. vet inte vad jag vill. hur jag vill ha det och strular bara till det annu mera.

FAN!

/mamman

Inga kommentarer: