måndag 23 april 2012

Fullspäckad dag..

Ja snart är den här dagen slut också.. Har haft fullt upp från det att jag klev upp tills nu, jösses.. var ett tag sen jag hade det så men det känns bra och jag är barnledig vilket känns skönt också att jag har fått varit själv idag och njutit av lite egentid.. Jahapp dagen började iaf klockan 6:00 då sonen så snällt kom upp, fortsatte med att jag höll på att bränna upp lägenheten när jag står och väntar på kaffet och har då glömt att hälla i vatten så det kom aldrig nå kaffe, gick till dagmammam med en skrikande son (han hatar att gå säger han), åkte buss in till Blge och på bussen luktar en gammal man mig i håret (han satt bakom mig o innan han skulle kliva av så sniffar han mig i håret som sagt hrrm), kom till blge och gick och köpte en tidning och slog till på en trisslott, gick och satte mig på Esplanad och drack en Latte och läste min tidning i lugn och ro och skrapade trisslotten och vann hela 50 kr (!!), och gick sedan vidare på anställningsintervjuen... :) Morgonen var det, som ni märker så var det verkligen fullt upp från det att jag vaknade tills lunch.. aaa men dagen fortsätter... ja lunch, var klar halv 12 på intervjun, kändes bra och det kommer bli en till intervju så det känns asbra, iaf gick hem till syster och hängde lite innan andra systern kom o hämtade mig och vi åkte ner och åt thaimat till lunch.. sen for vi till Kupolen och kikade lite, köpte en ram som jag trånat efter ett tag och pratade lite med tjejerna på Hemtex medan syster var ute och rökte, sen var vi så trötta så vi åkte hem till henne och åt glass och tittade på tv en stund innan vi åkte vidare mot Falun där syster skulle söka som hårmodell tills imorgon, åt donken snabbt i Falun innan vi åkte vidare mot uttagningen, där syster kom med och de började direkt färga håret på henne.. jag läste massa tidningar (tror jag läste varenda en som fanns där) och skrev lite förslag på ändringar på jobbet som jag sökte att ha med tills nästa gång, syster vart klar 21:00 och hon körde hem mig (tack snälla) och väl hemma så ringde en vän från skolan och vi pratade lite skit i närmare en timme och sen duschade jag, förberedde kaffekokaren (MED VATTEN!!)och nuuuu ligger jag i sängen och skriver. :) haha låååång dag! :) jag får tacka för idag och måste verkligen försöka sova nu, orkar inte mer.. :) /mammi mup

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag hoppas att du får jobbet världens bästa du! :)) Många kramar & pussar Hanna