torsdag 1 mars 2012

1a mars.

Helt otroligt att det är 4 år sen jag flyttade in i min lägenhet idag.
Ser fram emot att flytta ur den och in i en annan och börja ett nytt liv LÅNGT bort härifrån!

Idag har det varit jätte varmt ute och efter jag hämtade sonen satt jag ute med honom nästan 2 timmar, vi fick lov att gå in endast för att han var dyngsur ända in i kalsongerna. men han verkade ha roligt :)

tidigare idag.
Jahapp, har inte hänt ett J-A skit i mitt liv.
eller joo, var barnledig i fredags och gick på bio med min kompis S, såg "This means war", riktigt roligt och skrattade högt flera ggr. :) efter bion åt vi American take away pizza, super gott. :)
Jag kom hem 22:00 och somnade på en gång, och vaknade av mig själv (!) klockan 9. helt underbart! :)

Har skickat in ansökan till skolan i V-ås, hoppas hoppas hoppas!!
Har en till ansökan som ska in till min hemkommun och sedan så måste de kontakta v-ås och massa tjafs för att se om jag kan flytta ner och plugga där. Det vore underbart om jag kunde de, den kursen börjar nämligen den 18e juni! :)
Då kan jag juh spendera hela sommaren med mina söta kompisar! <3
vore juh en helt underbar sommar så håll tummarna nu! :)

Nej nu ska jag gå o duscha sonen sen så ska han i säng tidigt, hade en så där rolig natt i natt igen. vaknade hela tiden och sov knappt alls. :/
Aja men ha det bra.

/mammi mup


1 kommentar:

Hanna sa...

Jag håller alla mina tummar och tår på att det går och att du kommer in darling!!!! Skulle vara underbart att ha dig här:)

PUSS&KRAM Hanna