söndag 19 februari 2012

Slappdag.

Idag har vi inte gjort ett jota, jo sonen har pratat med sin pappa. jippi.. suck. Hatar karln. men aja.
Sonen blir hemma över påsk, hade inte förväntat mig något annat. ska bli skönt att fira påsk tillsammans, men vad vi ska hitta på vette tusan. :)

Har börjat banta, och känns bra, jag har sagt att jag ska sluta äta massa socker, dvs godis osv. och inge potatis, ris, eller pasta. Det borde jag väl kunna hålla eller hur?
Har gått 3 dagar nu och jag har inte ätit en godisbit. :) eller jooo mörk 80% ig choklad men det "får" man juh äta. Lindts mörka med sea salt är underbart god. :) men det räcker med en liten bit sen vill man inte ha mer . Det känns faktiskt otroligt bra att jag inte ens försökt äta. Idag har vi ätit resterna från taccosen igår, sonen åt med tacochips och jag rörde ihop allt och åt som en röra. as gott. :)
tror det var första gången jag åt taccos utan chips eller bröd till :)

Har bäddat rent i sängen, så nu ska det bli skönt att gå och sova.. hehe
Ikväll kommer en av mina favorit filmer på tv; Dirty Dancing :)
Patrick Swayze är ju sååååå snyggg.. :) eller var för han är juh död. :(
Lånad från google.se
Nehepp, nu ska jag fortsätta slappa. ;)

/Mammi mup

Inga kommentarer: