måndag 13 februari 2012

Göteborg.

Hej,

nu var det ett tag sen jag skrev igen, men har inte orkat.

Just nu är jag hemma hos min pappa i Göteborg, åkte ner hit i Torsdags och stannar nog tills imorgon tisdag, har juh ingenting att komma hem till egentligen så pappa tyckte att jag och sonen kunde stanna. så ja vi stannade.
sonen har varit på sitt sämsta humör medans vi varit här, skrikit och bråkat och uppför sig som en 15 åring. jösses. han är bara 4 år och beter sig redan så, undra hur det kommer bli då när han fyller 15 på riktigt. SUCK.

Hur som helst, vi har egentligen inte gjort så mycket, umgåtts fikat och tittat på melodifestivalen som var i lördags, kan helt ärligt säga att rätt låtar gick vidare till final. :)

Ska skicka in ansökan på en skola i Västerås, hoppas verkligen att jag kommer in, orkar inet vara hemma längre. känner att mitt psyke håller på att krevera. men känns som om jmag får skylla mig själv.

aja, nu ska jag sluta gnälla o göra nåt ist.

/Mammi mup

Inga kommentarer: