söndag 22 januari 2012

Underbara Söndag.

Hej,

veckan går mot sitt slut och efterssom vi endast varit hemma den här veckan, förrutom i fredags då när vi for in till Borlänge och uträttade några ärenden, så känns det ganska skönt att börja en vecka friska och krya. och nu hoppas ajg att det förblir så en bra stund.
tog med sonen till vårdcentralen i fredags och visade sig att han hade halsfluss, så nu äter han pencelin i 10 dagar.

min bil är trasig, den slutade tvärt fungera i fredags, kom till mamma och då när vi skulle åka därifrån startade den inte, så per fick komma ut och hjälpa med startkablar, den startade men hann inte mer än komma hem så började alla lampor blinka och bilen tvärdog igen. SATAN! så ja nu är jag utan bil tills jag kan fixa den här. suckar..
måste försöka bogsera den till en verkstad. OM det går.

hur som helst idag har jag städat och rensat vid min säng, har juh två expeditbokhyllor där, rensade ur alla tidningar och samlade dem i tidningshållare och dammtorkade allt och bytte rent i sängen. ren fröjd att gå och sova. :)

ska se på Snabba Cash nu, tror jag är den enda som inte sett den. :)

Sov gott och hoppas ni får en bra start på nästkommande vecka.

/mammi Mup

Inga kommentarer: