måndag 24 oktober 2011

Pyssel, hantverkare och ny hårfärg..

Idag kom en snickare och började i badrummet, fast tycker att det bara känns onödigt, han gjorde nämligen ingenting eller jo men han målade bara över det som behövde åtgärdas så vet inte om det kommer hjälpa..

hur som helst medans han var här fortsatte jag med mitt pyssel. :) så nu är det klart! :) visar senare. :)
men det är jätte fint iaf.. super nöjd verkligen. :)

Sen hämtade jag hem sonen, samtalade med min faster nere i Spanien samtidigt osm jag lagade mat och försökte underhålla sonen,  efter vi fått i oss mat åkte vi till sonens barngympa. :) Han älskar att gå på gympa och göra av med energi, hem fick vi med oss syser som jag gjorde slingor på. det vart riktigt bra men vi måste göra det en gång till med hätta för att få det ordentligt blont.
jag passade på att färga mitt hår så nu e jag mörkhårig igen.. :) åååh vad jag trivs.. :)


Håret. :) As nöjd! Syster som tagit bilden.. :)
 Funderar att kasnke bli ännu mörkare men det kanske jag gör sen. :)
Imorron ska jag träffa min jobbcoach igen, och så tänkte jag åka förbi arbetsförmedlingen, se om dom kan hjälpa mig med nåt..
så j.a trött på att vara arbetslös just nu!!
Ska även lämna in cv:et på ett ställe i leksand imorron så ni kan väl hålla tummarna.. ;)

Sov gott!
/Mammi mup

Inga kommentarer: