söndag 4 september 2011

Söndag kväll..

Dagen har spenderats ute mest hela dagen, sonen har lekt med sina traktorer, jag har mest njutit av solen och värmen..
Vi har spelat fotboll och medans sonen satt fint och lekte i sandlådan gick jag in och bakade bröd snabbt. Under tiden som brödet jäste var jag ute med honom..
Otroligt fin höstdag.

Förresten, en liten nyhet apropå ingenting, jag har beslutat mig för att bli med Iphone.. :)
I oktober försvinner nämligen mitt mobilnummer och mobila bredband så då var det någon som sa till mig att man kunde surfa med Iphonen. och det verkar juh smart.. :) fast vet inte vilket bolag jag ska välja, inte 3 igen iaf. dom suger, kanske blir Telia eller Telenor. Som sagt får se.

Var hemma hos mamma och åt lite kroppkakor, jösses vad mättande det var. åt en och en halv sen sa det stop. men det var gott.. :)

Ska gå o duscha sen se en film.

Ha en trevlig söndagkväll.

/mamman

Inga kommentarer: