söndag 11 september 2011

Ännu en helg över..

Idag var det 10 år sen World Trade Center inträffade.
Har tittat på några dokumentärer idag, känns helt sjukt att det har hänt och att det redan passerat 10 år. Sjukt.


I helgen har vi inte gjort så mycket, i torsdags kom syster och sov här. Sen var hon barnvakt i fredags medans jag var ut en sväng. Hade en jätte trevlig fredagskväll. Tack alla inblandade. :)
Lördagen spenderades mestadels ute, vi spelade fotboll och lekte i sandlådan. Sen på kvällen tittade jag på film och låg i soffan och mös.
Idag vaknade jag upp med världens huvudvärk. har haft så ont att jag itne velat eller orkat göra något alls. det har regnat mest hela dagen så vi har varit inne, syster kom in och åt med oss.

Nu ligger sonen och jag sitter framför datorn en stund. ska snart gå o bada tänkte jag sen gå o sova.
Imorron ska jag på ett möte som jag hoppas kan förändra massa saker. :)

/Mammi mup

Inga kommentarer: