lördag 20 augusti 2011

Lördag i all sin enkelhet.

Dagen började med ett besök i Leksand hos en kompis, barnen lekte snällt och gav oss mammor chans att prata lite skit, välbehövligt..:)

Sen åkte vi hem och åt korv med bröd, sonen fick sen sitta och glo på filmen cars och äta godis. men han hade lite för mycket myror i rumpan och slutade med skrik och bråk när han fick en tillsägelse.
sen kom mamma och min styvpappa och åt lite äppelpaj som jag bakat, as god om jag får säga det själv ;) , och sonen fick sitta och titta på bompa och äta lite chips.

när han gick o la sig kröp jag ner i ett hett bad. underbart skönt.

hörde en låt idag som passar otroligt bra in på hela situationen. (med vissa undantag *ler*)
http://www.youtube.com/watch?v=v_yTphvyiPU&ob=av2n
Lyssna och njut. :)

Ikväll kommer en av mina favoritfilmer på tv, Fast and the furios, två ggr dessutom... :)

Ha en trevlig lördagkväll alla!

/Mamman

Inga kommentarer: