söndag 31 juli 2011

Skrutten..

Har pratat me min fis idag, men hade hellre velat se han över datan men hans far hade juh bekvämt "glömt" att berätta att dom inte hade dator med sig dit dom for. idiot.

pratade med sonen men då var sonens pappa precis brevid så han ville inte prata me mig. såklart.
jag hatar denna karl.
hatar.
jag förstår inte hur man vill en människa så mycket ont som han vill mig. sen spelar han att vi är bästa kompisar när vi ses. skitsnack kan jag juh berätta. det är BARA ett spel för galleriet, ungefär som hela vårt j-a förhållande var.
jag hatar honom och hans familj.

MEN jag har skapat en underbar liten pojke med honom så tyvärr kommer jag få drass me fanskapet tills den dagen jag dör. (vilket jag hoppas inte kommer på bli än på ett tag!!!)

saknar min skrutt så det gör ont. 






Älskade unge <3

Nej nu ska jag gå o duscha sen glo på film.

/Ensamma mamman.

Inga kommentarer: