torsdag 9 juni 2011

Det här med att söka jobb..

Är väl förbaskat tråkigt? När jag ser en tjänst som jag skulle vilja ha, skickar in mitt CV och Personliga brev så känner jag mig lugn i cirka 5 minuter, sen kommer känslan av misslyckande. för det är väl ingen som kommer att anställa mig? eller?

Har setat och ringt massa samtal, eller ett viktigt, men fick inga vettiga svar ur henne. och de andra hade telefontid. I EN HALVTIMME!! Hur fasen ska man hinna ringa då? suck.,

en positiv sak är att jag ska snart gå ner och tvätta. hade tur som fick tvätttid idag. jäkla tur måste jag säga. annars brukar det vara fullt.
sist råkade jag "sno" åt mig en grannes tid, trodde faktiskt att det var min tid men hade råkat tagit fel på dag.. aja han vart inte arg iaf utan tog tiden dagen efter. vissa grannar e snälla..

nehepp om jag ska se till och fortsätta söka jobb då.. suck..

/oroliga mamman.

Inga kommentarer: