söndag 29 maj 2011

Tillbaka..

Sonen har varit med sin mommo och poffa på Kålmården i helgen, jag har varit hundvakt.

I fredags hade jag min redovisning, gick jätte bra. men kom av mig mitt i och svor. men det verkade inte ha gjort nåt för alla tyckte att det var bra gjort. är stolt över mig själv att jag klarade av det. :) det var nästan 100 pers som lyssnade inklusive mina föräldrar. kunde inte ens titta på dom så nervös var jag! :) men är så stolt över mig själv.
firade det hela med att gå på bio med syster, såg Pirates of the Caribian. riktigt bra faktiskt.. :) många skratt.

Imorron ska jag vara modell åt en tjej i klassen, hennes examensarbete har varit att sy klänningar och de ska jag visa upp imorron, eller en av dom iaf.. :) spännande.

har precis fått sonen i säng, han sa att jag var cool. :) haha jo jag vet.. ;) hehe

Ska duscha, måste fläta håret tills imorron. tänkte göra nån snygg frilla. :)

/mamman

Inga kommentarer: