måndag 16 maj 2011

Sista rycket!

Idag ska det skrivas examensjobb så det sjunger om det. Har egentligen ingenting kvar men det jag har kvar KAN ta tid.. suck. ska skriva fram till klockan 12 sen gå och försöka skriva ut efter det, för det kan ta sin lilla tid att skriva ut menar jag.

efter det har jag ett möte jag inte får missa, det kan betyda jätte mycket för min framtid så håll tummarna snälla. Mötet kan innebära att redan i eftermiddag kan jag säga upp min lägenhet och tro mig det vore sååå skönt. Packa delen ser jag inte fram emot. fast har en massa jag skulle behöva kasta så det kanske är bra..

jag är trött idag, trött så det sjunger om det, magen min är uppsvullen av strsess och har extrem halsbränna. förhppningsvis kommer det att släppa när jag skickar in sista rapporten till lärarna. Hoppas det ialla fall.

Nu sak jag fortsätta skriva..
här kommer en bild som kasnke berättar om vad jag skriver.. :)
 inte så diskret kanske.. ;) haha

Ha en bra dag!

/Stressad mamma

Inga kommentarer: