måndag 2 maj 2011

Måndag..

Hej!

Var det någon som såg programmet igår? Jag vart alldeles rörd över hennes styrka. Jösses.
Såg klart det och kröp sedan ner i sängen med datorn och såg Greys Anatomy säsong 5, som jag sett typ tjugo ggr.. :) haha Men kan inte hjälpas, älskar den serien! :)

Sitter i skolan och skriver på mitt examensarbete, har kommit en bra bit på väg och det känns faktiskt jätte skönt.. :) Har skickat iväg några mail som jag inväntar svar ifrån och sen har jag även ringt ett samtal som jag fakitskt bävat för att ringa, men nu är det klart och mår faktiskt bra efter det. jag vågade. ja jösses ja.

Sonen fyller år på onsdag och ikväll ska jag börja baka lite, ska se om jag orkar iaf... ska laga en massa mat med och frysa in, har nämligen lite som snart går ut ut datum som jag måste göra något med i kylen, blr nog lite soppor och grytor. linssoppa, två olika och köttgryta. 
Köpte kalkonfile i lördags, inte så dyrt som jag trodde, och gjorde helstekt file i ugn med vitlöksklyftor i. Mums vad gott det var. borde man väl kunna göra med kyckling också?

nehepp, se om jag kan skriva klart, ska hämta sonen lite tidigare idag från dagis. först en liten bild.
Jag och Benita, Sommaren 2008. 

Ha en fortsatt bra dag!
Kramar Modern

Inga kommentarer: