lördag 30 april 2011

Valborg!

Fy fan vilken dag.
Har haft sällskap i sängen inatt av sonen, han hade mardrömmar och kom in till mig. Lite trångt i min lilla 90 säng. Jag har inte sovit så himla mycket kan jag lova.. :S
Vi klev upp och jag hade planerat en hel dag med bara jag och sonen, mys och en hel dag.. men det började med bråk och slutade på exakt samma sätt.
sonen har sparkat, skrikit och bitit mig, dragit mig i håret och skrikit tills han blev blå. BARA för att jag sa nej. brukar säga nej en gång och vänta men nu sa jag nej minst tre ggr innan jag agerade. och jag fick f-n för det. Ändå ger jag mig själv en klapp på axeln för att jag behärskade mmig, för att jag räknade till 10 innan jag till slut sa åt honom lungt och sansat att sluta.
Hela dagen har varit otroligt jobbig, tröttsam på både psykiskt och fysiskt.

Håller på att tvätta, fanns knappt några tider så får passa på idag då alla ska festa, jag sitter juh ändå bara hemma, kan jag väl lika bra göra nå nytta..

Missade bröllopet igår! suck. Jag som så gärna ville se det, men jag hade en underbar dag igår med sonen och min syster, var inne i borlänge sen hemma hos oss och åt lite mat. :) Underbar dag faktiskt, lite skillnad mot idag... Jag har setat och tittat på alla videos och bilder från bröllopet igår och ska försöka se igen på youtube om nån lagt ut något.. :)
Vad fina dom var! :)

Nu ska jag ner och hämta tvätten! Hoppas ni har en toppen valborg!

/Mamman..

Inga kommentarer: