torsdag 17 mars 2011

Praktik..

Min dator kortslöt sig häromdagen. Så just nu har jag fått låna en, av min mamsing. Förhoppningsvis kommer jag kunna köpa en nästa månad. Hoppas hoppas..

Mår ialla fall bra, sonen har juh som ni vet varit sjuk en vecka och nu e han helt frisk och vi är tillbaka på praktik ch dagis. känns jätte bra. :)
Jag har kommit in i prakitken igen och jag stormtrivs verkligen.. :) följer med på möten, sitter och lär mig massa nytt på datan och ja vad säger man.. :) trivs.. :)

har inte hänt så mycket, hela veckan har gått snabbt tycker jag, lite för snabbt men det ska bli skönt med helg. På lördag ska jag vara barnledig i några timmar, ska bli super skönt.. ska iväg på bio med syster.. :) se vad vilken film vi hamnar på.. :)

Aja nu ska jag se klart på Sveriges Värsta Bilförare. dom suger juh verkligen.. jösses.

/Mamman.

Inga kommentarer: