onsdag 23 mars 2011

Långa dagar..

Det har blivit två långa dagar, det gör inget egentligen men mest är det mest för att man är trött dagen efter..

Igår hjälpte jag mamma och for och hämtade syster i Falun, hon hade opererat handleden (syster). det som är tråkigt är att det tar så lång tid att åka dit och hem, tyvärr men det gick bra, vi åt lite Mcdonalds i falun innan vi åkte hem igen. När vi väl var hemma somnade sonen på två röda så det kanske var lika bra. :)

Nu börjar "jobbet" kännas mer och mer intressant, jag är så pass insatt och jag trivs verkligen som fisken i vattnet. :) nu hoppas jag bara att jag får sommarjobbet.. :)

nu ska jag gå och duscha och sen göra matlåda, blir spagetti med bacon och oliver.. :) MUMS!
då har man nåt och se fram emot imorron igen då.. ;) hehe

/Modern..

Inga kommentarer: