torsdag 3 februari 2011

Myror i Händerna?

Ledarskap.
Likt föräldrarskapet, otroligt likt. nästan skrämmande.

Ja jösses.

Träningsvärken e otrolig, men känner att jag lever. :) Var så otroligt roligt igår, och förvånad att jag orkade med nästan allt igår. Efterråt åt jag semlor..haha sikken bra tränning va.. ;) haha
måste säga att dom var fruktansvärt goda.

har börjat fått ont i huden i händerna, känns skumt. försöker smörja in dom men det hjälper inte. hmm måste ta och kolla upp de där. för de e verkligen en obehaglig känsla, känns som myror efter ett tag.

Ser fram emot helgen, fredagen innebär mys hemma, Lördag ska sonen på kalas och vi ska städa, o sen på söndag ska vi åka in och bada, äta McDonalds och gå på bio. :) Riktigt roligt. känns som om både jag och sonen behöver lite kvalitetstid mellan oss. Hoppas bara att han uppskattar det lika mycket som jag kommer.

nu ska jag ta och åka hemåt, laga mat och invänta lillasyster.
/Pirrande mamman

Inga kommentarer: