fredag 25 februari 2011

Dagen..

Har inneburit skrivit mail, setat med och lärt mig systemet och setat med på möte där jag vart presenterad för 30 pers som satt med på det här mötet. vem jag var, vad jag gjorde där och så bad hon (min handledare) dom att ta hand om mig och låta mig vara med dom på deras projekt och arbeten. så det ska bli kul. en kille sa direkt att jag fick vara med honom. (ja tack sa jag då för han e AS snygg.. hehe)

fick lite ont i huvudet efter all information så fick tillstånd att åka hem lite tidigare. tog en alvedon innan jag åkte hem och en när jag kom hem ändå har jag fortfarande ont i huvudet. konstigt. men aja.
kan bero på bristen på sömn den här veckan.

under helgen ska jag färga mitt hår, men har inte bestämt om jag ska bli mörkare eller ljusare eller med lite rött i. funderar nästan på de sistnämnda. :) det var länge sen jag var rödhårig faktiskt så why not. ;)

en konstig grej som jag reflekterat över idag är att det går bra att skriva snabbt och ordentligt på datan när man sitter själv men så fort man har någon brevid som tittar på då blir det så klart fel och man vet inte riktigt vad man ska skriva och hur osv.. haha kul de där. det hände mig flera ggr idag nämligen.

nästa vecka komme rjag sitta vid mitt egna kontor och jobba.. :) det ska bli jätte kul och se vad jag kommer få göra.. :) spännande.
nu måste jag sova, somnade på soffan när jag kom hem så e verkligen as trött.
/jobbande mamman.

Inga kommentarer: