söndag 16 januari 2011

Hjärtan..

Har haft en underbar helg.  försökt tänkt på annat. í den mån det gått..

På fredagen, efetr vi vaknat och gjort oss iordning och packat saker for vi ner till Västerås, sonen var överlycklig över att träffa min farbror ! dom trivs verkligen ihop något som känns skönt att veta när jag lämnar honom med dom....
iaf, på fredag kväll åkte jag in och hämtade upp H och vi for ner på stan och inväntade bästa P-L.. sen åt vi underbara Spicy Hot (thai mat) och gick på bio, såg the little fockers (inte sååå bra tyckte jag).. otroligt trevligt! :)
Lördag morgon åkte jag tidigt in och hämtade upp N och sen H för att åka ut till Ikea, hittade allt jag skulle ha till sonens rum och nya dricksglas.. sen for vi ner på stan och shoppade lite på Gina Tricot och sen mat igen.. haha  vi for hem till H och åt massor med mat och bullar! sen for jag och N ner på stan igen, hon skulle handla lite burkar till sitt kök (asfina) och sen hem till N.. snackade massa skit och gick ut och gick med hennes hund.. sen vart vi så klart hungriga igen.. ;) hahah så vi for ner på stan (IGEN) och åt Grekisk mat.. =) super gott.. :) mysig kväll..
underbar helg med andra ord! <3


har underbara vänner som ställer upp för mig oavsett! utan er vore jag ingenting! <3
Älskar er!

nu ska jag krypa ner i soffan med en bok..
Kram mamman..

1 kommentar:

Hanna sa...

DU är underbar!!!! puss<3 /Hanna