söndag 30 januari 2011

Cider, hemfärd och trotsig unge..

helgen har bestått av besök i Västerås och en extremt trotsig unge.
men också lite kvalitetstid med min kompis N.. :) haha

började med att sonen och jag for ner i fredags, jag skulle på anställningsintervju och sonen skulle vara hos min faster och farbror under tiden. anställningsintervjun gick bra och nu inväntas svaret.. :)
efter jag varit på intervjun åkte jag hem till min kompis H. sncakde lite o inväntade att N skulle hämta mig.
hon kom vid halv sju och då for vi hem till henne och hon duschade o bytte om o sen körde den berömde Mr F ner oss på stan.. :) vi gick och åt på Grekiska (lesbiska paret..ASG) och åt massor och skrattade dessto mer.. :)  efter varsin öl/cider bestämde vi oss för att göra stan så vi skulle åka upp till Sky bar, (JÄVLAR) vad högt det är.. :) haha men tyvärr var det fullt så vi bestämde oss för att gå till en annan pub. helt okej ställe.. vart en varsin till öl/cider och vi satt o snackade och skrattade massor.. :) hade ont i magen efetråt..HAHa!
efetr lite missförstånd och trötta små personer for vi  hem till N och sov. morgonen efter fick jag (tydligen) den berömda frukosten a la N.. haha  gott var de.. :)

sen igår åkte vi hemåt, sonen skrek hela vägen från V-ås hem. drygt!!
gårdagskvällen spenderades hemma med hemmagjord pizza o film. och jo sonen som skrek i 3 timmar för att han itne fick sin napp och snutte. det hade jag väl kunnat varit utan men nu sover han utan båda. vilket är skönt. man måste nog bara härda ut.

söndagen har spenderats hemma hos mor, utedag. sonen fick åka lite skoter och vi åt lite korv.

har även blivit faster igen idag! :) Grattis!!! =)

imorron väntar skolan igen och känner att jag koommer få magsår.
aja.

/mamman.

1 kommentar:

Natta sa...

HAHAHAHAHAHAHA !! Lesbiska !! Det är Vi det ;)
Snälla kom tillbaka snart !!
Eller det är väl dax för Oss att komma ?

Puss min bästa <3