torsdag 27 januari 2011

Bailando bailando..

oj oj oj.
är förvånad över att jag inte har mer träningsvärk idag. endast vaderna av alla ställen.
fick höra att det sken om mig idag! Oj vad glad jag blev! att det bara lyste om hela mig! :) vad roligt.

har setat i skolan en sväng, skrivit ut lite papper, förberett inför morgondagen.
känns bra och jag är förberedd.
mycket bra.
nu fattas bara klädsel. hmm.. ett smärre problem.
känner lite att det är MIG dom ska titta på inte mina kläder.
efter rankas det grekisk mat och after work med mina vänner.
tänk att dom finns där. i vått och torrt.

vill även skicka världens största medalj till min käre "faster" som finns där och tar hand om min (ibland dryge son!)!!  vad skulle jag göra utan dig!!? <3

Nu ska det lagas mat,. fläskfile, klyftpotatis och rödvinssås. :) mums

Puss på er!

Inga kommentarer: