tisdag 7 september 2010

BACK ON TRACK:: ;)

Idag har vi haft en liten träff med ettorna, vi pratade om samma saker som förra årets tvåor berättade för oss. eller nja lite lika iaf.. :) de fick ställa frågor till oss kloka(?) tvåor.. vet inte om svaren var så bra men de verkade nöjda då de gick.. :)
sen hade vi genomgång med inköpsmallen, var inte en dag försent.. jösses. nu förstår jag lite mer än vad jag gjorde när vi gick på lia igen på sommaren.. aja men nu har man iaf fram till söndag att göra om den för de som vill annars bara finslipa.., men det känns skönt iaf.. har lite tid mer på mig.. även om det känns j.ligt begränsat så vet jag att ajg kommer klara det den här gången.. för nu j-ar är jag tillbaka på fötter och kommer stanna där ett bra tag! '
bara så ni vet.. ;)


ska kila. måste upp tidigt imorron.. nästa vecka väntar besök i Sandviken.. can be very intressting.. ;)
/Moder Jord..

1 kommentar:

Mánadis' Vildhäst sa...

Hahaaaaa.. minns den genomgången, fan hälften av tvåorna var ju bakfulla! Hur går insparken?

Det jag reagerar mest på med bilden; Vart är det så högt i tak i dalarna?? Det är inte där va?? För jag har inte varit i ett enda hus i Dalarna där jag inte kan sätta handflatorna i taket utan att stå på tå*s*

Ha det fint o hälsa alla, kramelikram