onsdag 4 augusti 2010

men vad tusan.. ?¿

usch vad jag har varit dalig po att uppdatera bloggen, men har faktiskt inte orkat. jobbat och tagit hand om sonen po dagarna och sen e det so fruktansvart varmt so man har inte orkat.
nu ska jag snart go upp o jobba igen, eller jobbar fron klockan 7. sen ikvall kanske det blir en grogg eller tvo. :) sonen ar just nu hos sin pappa i La Manga, ligger po en o mitt emot mig, vet att han har det bra so det kanns skont., nu e det bara en vecka kvar sen kommer vi juh hem. cant wait. :)
ska bli skont att komma hem igen, borja med vardagen. aven om jag har massor att gora nar jag kommer hem, men det for man ta. eller hur? blir itne mycket ledighet i sommar. men va fan.

tankte bjuda po en liten bild.. :)
jag o benita innan utgong.. :)

Ha en fortsatt trevlig sommar. /Mami Mup

Inga kommentarer: