tisdag 15 juni 2010

Skolarbete

Sitter med skolarbete och blir bara sååå himla ointresserad och vill inte. men måste. måste försöka få det klart INNAN vi åker till Spanien, för sen kommer jag inte hinna eller vilja få det klart. då vill man juh ligga i solen och bada och ta en kall sangria bara för att.. :)

den här sommaren ska jag njuta mina vänner, förra sommaren var nämligen  skit och den här sommaren ska F-n inte bli det!! :) ska jobba, njuta av att vara med min son, njuta av sol och bad och bara vara när jag e ledig.. gud vad underbart. :)

sonen har slutat med vällning nu, hans kommentar "det är för bebisar". haha för mig e han fortfarande en bebis.. :) nej men han e tydligen en stor kille nu. och tydligen e jag det också.. hahah (enligt honom då.. )
i sommar ska det slutas me blöjja också, skäms nästan att vi inte slutat ännu men faktiskt så tyckte inte BM att det var nå större brådska utan att vi skulle ta det i den takt han ville själv. och nu har han börjat smått på dagis så när det e varmare så ska han få vara naekn så det aknske blir lättare. i spanien kommer det aif bli det..

nehpp om jag ska fortsätta skriva klart mina varugrupper då.. suck..
/mamma till en bebis.. ;)

Inga kommentarer: