torsdag 10 juni 2010

det här me trafiken..

sonen går juh som ni kanske vet på dagis i leksand där jag också studerar, iaf varje morgon när vi åker dit så finns de ett stop tecken innan man kommer till dagis vid en fyrvägskorsning bör tilläggas iaf, varje gång så stannar jag så klart men varje morgon kommer de nån (IDIOT) i motsatt riktning eller från höger/vänster som inte stannar utan kör rakt ut. varje j-a morgon samma sak. idag var det en mopedist. nära att vi krockade. och han pekade finger åt mig!! HALLÅ!? det var han som gjorde fel..
när man säger att vissa inte ska ha körkort så stämmer det tammetusan. vilka idioter det finns ute i trafiken.

en till sak är det bara jag som funderat över det här me blinkersen? är det bara vissa bilar som har det?
och jag ska inte ens nämna dom som kör 50-70 på 90 väg. asså vad fan skulle dom ut på vägarna att göra`?

som ni förstår e detta något som jag strö mig på.. sorry för gallan. ibland måste jag erkänna att jag hänger ut näven och hytter när jag blir förbannad i trafiken. skriker gör jagh också.
men man är väl itne mer än människa antar jag.. ;)

nej nu jag "spytt" nog. :)
/körgalen mamma... ;)

Inga kommentarer: