lördag 15 maj 2010

förskyld och trött..

idag var det lördag igen då. har tvätttid men tror jag ska flytta den. orkar verkligen inte tvätta idag. e förskyld, ont i ryggen och skit trött. har haft hundarna inatt, och rocky väckte mig klockan 4 för att gå ut. så de var bara att klä på sig och gå ut me dom. sen vaknade sonen vid halv 6 så ni förstår kanske varför man e trött?
igår när vi kom hem från Lia och dagis så däckade både jag och sonen i soffan till filmen Cars. jätte skönt att sova en stund. otroligt nog så somnade sonen igen vid halv 8, det trodde ajg inte men han måste varit lika trött som mig.

ja frågan e vad man ska hitta på idag? funderar på att åka en sväng till Insjön för att kiak lite bara. men vwet inte om jag orkar det heller. men samtidigt inte sitta inne hela dagen, vädret e juh skit så frågan e vad man ska göra som sagt.

har fått en ny låt på hjärnan, Estas me Beth. skit bra. :) men hon sjunger på spanska då.. ;)

nej nu ska jag gå och tvätta mig och byta kläder- trevlig helg!
/Sjuka mamman..

Inga kommentarer: