söndag 16 maj 2010

dålig dag..

sonen har haft en dålig dag. han ahr gjort så extremt mycket hyss idag så det finns inte.  kan juh berätta några exempel.
vaknade av att han avr ute i köket, gick ut coh tittade och han hade tagit ut juicen ur kylen, hällt på bordet och blandat med sitt vällingspulver. kul i jul. det var gegga överallt. bara att städa.
han tog ut sin bobbycar till vardagsrummet när jag var på toaletten och kastade den på bordet så att en ljuslykta gick sönder. bara att städa igen.  M.M. suck

han har verkligen inte lyssnat idag. kasnke för att han hade en dålig dag eller varför vet jag inte. men det har varit jobbigt. som jag har läst på andra bloggar såfår amn tydligen itne säga att man tycker att det är jobbigt men idag har det varit en sån dag när man inte vet vad man ska ta vägen eller göra överhuvudtaget. å såklart var det dåligt väder ute så vi kunde inte vara ute så mycket heller. suck. allt har gått emot oss idag.
men nu sover min snutte (för trots den dåliga dagen e han de) och det var väl tur det för just nu orkar jag itne med så mycket mer.

sitter och dricker en kopp te och har ätit nybakt bröd till och självklart tittar jag på min favorit serie Hombres de Paco. det e lite synd att man bara kan se de på internet. men snart åker vi till Spanein och då köper jag dom där.. :)

nehpp nu ska jag duscha sen ner och hämta tvätten och isäng.
/Trötta mamman..

Inga kommentarer: