måndag 3 maj 2010

är verkligen helt slut efter helgen. på både gott och ont. :)

fredagen tillbringades hemma med sonen och lite chips, orkade inte gå ut och titta på nån brasa och det hade blivit försent för sonen så det vart hemmamys istället. :)

På lördagen kom min bästaste vän Hanna från Västerås, och planen var att först besöka Kupolen och utgång på kvällen.. :) men på kupolen började sonen bli trött på att sitta i vagnen och så klart fick vi lov att lämna med bråk och skrik. det tog en kvart att försöka knäppa fast honom i bilbarnstolen. efter han dragit mig i håret och rivit mig på kinden så kunde vi äntligen åka hemåt. vi for hem och laga lite god mat och sen lämnade vi sonen hos mor min och jag och hanna for hemåt óch började fixa iordning oss.. :) party stog på schemat! :)

vart lite musik och drinkar hemma sen kom systra min som skulle vara chaufför och joinade oss, mycket skratt och tokigheter (från min sida mest tror jag.. haha)

sen drog vi in på Bolanche, första besöket men riktigt roligt! :) mycket dans och tokigheter.. haha


sen igår hade vi kalas för sonen som fyller 3 imorron.. :) mammas stora kille! han fick en cykel av sin poffa, kläder av sin morbror och moster och sen fick han skor av mommo.:) behövliga saker. han blev helt överlycklig över cykeln, den är jätte fin, med stänkskärmar och en plinga.. :)

sen på kvällen efter hanna åkt hem fick sonen och jag mat hos syster min och sin "tofflor" (som sonen säger.. haha toffe kallas han)´. riktigt mumsigt me god taccos! :)


är helt slut men det har det varit värt.. :)

nu ska jag fixa klart maten som sonen beställt till sin födelsedag! :)
/trötta modern.. ;)

Inga kommentarer: