måndag 10 maj 2010

300 inlägg.

måste konstantera att jag inte behöver gå på gym när jag är på praktik. idag har jag slitit så jag vet inte vad. konkat stenbumlingar och kartonger och skyltdockor, och de sistnämnda av och på med kläder. ja jösses ingen lätt match men vad fint det blev efteråt! :) ska kolla me ägaren om jag får ta kort och lägga upp sen. lite gratis reklam. :)

som sagt dagen har varit ansträngande men roligt. hade en kund inne imorse som skulle gifta sig på Arlanda på onsdag och sedan åka till Venedig! :) gud vad romantiskt. de hade varit tillsammasn 17 år och nu bestämde dom sig att äntligen gifta sig. :)

har ätit god lunch bestoende av Kycklingfilé med broccoli till. nyttigt om inte annat. nu ska jag verkligen försöka hålla vikten men de e banne mig svårt.

har äntligen fixat word till min data så nu kan jag skriva skolsaker på den med. :) tack mamma.

sonen har knappt sovit alls inatt, igår pratades de om monster och spöken på min systerskalas och han som redan är rädd för allt. det gjorde inte saken bättre. får hoppas att han sover inatt. annars vet jag inte vad jag gör.
nej nu ska jag göra klart mitt skoljobb.
/Mamma osäker

Inga kommentarer: