söndag 18 april 2010

min söndag..


har varit hos en klasskompis och ätit lunch och sonen lekte med hennes barn. han har jätte roligt! och maten var super god! :)

när vi gick hem fick sonens världens utbrott och jag kände bara att jag orkar inte och han skrek att han ville till sin mommo så ja ringde dit och han fick komma. (tack gode gud). lämnade han nån timme hos dom så jag kunde plugga lite i lugn och ro.


han har varit på jätte dåligt humör hela dagen, skrikit och bråkat. han har börjat drömma mardrömmar mer och mer och det e skit drygt för han kommer upp mitt i natten och ska ligga brevid mig. självklart får han det men det blir så trångt med tanke på att jag bara har en 90 säng.. :) ibland e det mysigt men itne när man får små knän i ryggen.

nu sover han iaf inne i sin säng så snällt, tänkte faktiskt bädda ut min bäddsoffa i vardagsrummet och sova där med han, den e 120. så vi får plats bättre. då aksnke han vaknar och är på bättre humör imororn. hoppas kan man juh alltid..:)


nehepp, funderar om jag ska krypa i säng, har inget annat att göra liksom.. :)

/Mor till bråkig son, iaf idag

Inga kommentarer: