tisdag 27 april 2010

helgens bravader..:)

NU tänkte jag berätta vad jag hittade på i helgen.. :)

på fredagen var vi lediga från skolan så jag var tvungen att byta mina däck från vinter till sommardäck´, när jag gjort de for vi till kupolen en sväng och letade skor till sonen men hittade inga som jag tyckte var fina. sen åkte vi och handlade på Ica Maxi och efetr det åkte vi hem.
på lördagen ville jag inte sitta hemma planen var att åka och bada men okrade inte visa min kropp inför en massa okända så fick nå j.a infall och åkte ner till Västerås. :)
träffade mina släktingar och mina tjejkompisar och var på bio med kusinen min. :) riktigt rolgit faktiskt att komma ut en sväng och inte vara hemma hela tiden.. :)

på söndagen besökte jag och sonen ikea med en tjejkompis och jag åt årets första jordgubbar!!! :)
sen åkte jag igenom byn där jag bodde när jag var liten. :) nu längtar jag tills vi flyttar ner!!
ett år kvar!! :)
sen fick ajg vilen servad , vilket verkligen behövdes och sen var de verkligen en lång bilfärd hem.. suck.. var jötte trött men det gfick smort ändå. sonen var lugn och satt och läste sin nya tidning. måste jag säga att de var en lastbilstidning? :)
var hemma sent och sonen skulle isäng, men hade lovat far hans att se sonen så det var bara att gå online och sonen fick vara uppe en stund längre än vanligt. japp de var helgen de.. :) haha inga hemligheter här inte.. :) (sorry linda för att det inte var mer äventyrligt.. ;) )

Lian går jätte bra, trivs något otroligt.. :) idag har jag hjälpt en kvinna att köpa bh och hon vart så nöjd att hon köpte tre stycken och två bikinis.. :)
nehepp nu ska jag gå och skala lite frukt.. :)

/Inte så äventyrliga mamman..

1 kommentar:

Mánadis' Vildhäst sa...

Hoppas du får provision;)

Vart flyttar du nästa år? Har jag missat nå't..?

Kram//Linda