fredag 16 april 2010

Film mys

sitter och väntar på min syster yster "nanna". vi ska ha filmkväll. :)
det har blivit en liten tradition sen hon flyttade mitt emot mig. förra fredagen såg vi "Raising helen". så får se vad hon bjuder på för överrasknings filmer idag.. :) nämligen hon som valt. hrrm kan sluta hur som helst.. ;)
har laddat upp me chips, popcorn, dipp och så klart COLA! ingen filmkväll utan Cola.. :)

idag hade jag och mor en liten lunch date. riktigt trevligt. vi var på nya sushi stället i Leksand. mums säger jag bara!! :) California makiroll är juh bara to die for. ;)
fick en del sura uppstötningar efter all soya så var bara att åka hem och ta en tablett, men kan redan nu att löftet "24 timmar utan sura uppstötningar" gäller juh då fasikne inte, det häll i tjugo minuter sen kom det tametusan tillbaka.. vill inte ta fler tabletter heller.

nehepp nu kom suuuussstttererr. :)
/Live love, forgive

Inga kommentarer: