fredag 30 april 2010

290 inlägg!

japp nu börjar de närma sig 300.. :)

dagen har varit bra, har varit fullt upp i butiken, riktigt roligt! :) fick även beröm av ägarinnan att jag har blivit duktigare med kunderna och sortimentet så det kändes rikgti bra.. :) då sträckte man lite på sig kan jag lova.. :) är verkligen jätte roligt och nu har jag verkligen kommit in i rutinerna så jag trivs otroligt bra. :)
nu ser jag fram emot tills jag kan öppna min butik. :)

i helgen kommer min tjejkompis Hanna från Västerås till mig och sonen.. :) vi ska gå ut imorron och partaja och ha de skojj, sonen får stanna hemma och sova. det ser jag jätte mycket fram emot, att gå ut alltså haha. ska bli skönt att vara mig själv en liten stund. att få vara den jag var innan jag fick barn och innan man blev "vuxen". jag och hanna har känt varandra sen vi var 6 år gamla så vi har varit vänner ett bra tag! :)

nej nu ska jag ta och röja lite sen blir det tidigt i säng. sonen har varit vaken sen 5 imorse, så roligt så. men men. vad gör man då.
/Moder bi

Inga kommentarer: