tisdag 23 mars 2010

tagit fel på dag..

sonens pappa landar på fredag och inte lördag som jg trott. så det betyder att jag måste åka o lämna han på fredag kväll på arlanda.. suck.
o jag hade räknat me att ta me sonen till min farmor o så han kunde få leka med sina "titas".. :) men jaja jag får träffa dom själv då. det gr nog lika bra de.

sitter o tittar på filmen Bilar för 25e gången, sonen och jag har varit hemma igår och idag, han har haft feber och jag har världens förskylning. det gör så j-a ont i huivudet att jag vet inte vart jag ska ta vägen, har tagit x antal ipren redann.. suck.

imorron blir det en snabbis till skolan o fixa lite saker, sen hem o slappa som vanligt. måste försöka tvätta med inann sonen ska åka.

/sjuka mamman

1 kommentar:

Hanna sa...

Heej gummsan:) Så du måste lämna Gabbe på fredag redan.. men vi ses iaf på lördag efter 13 vaa?? :) Vill ju träffa dig iaf:D

PUUSS Hanna