måndag 29 mars 2010

Barnledig!

sonen åkte i lördagsmorse till Spanien, jag körde ner han i fredags kväll och pappan hans var försenad 2 timmar med flyget så klockan 1 kliver han in på hotellrummet. sonen sov som en stock och jag visade hans saker, förklarade vällingen osv och sen åkte jag mot Västerås. kvart i tre var jag framme. sov inte många timmar den natten. klev upp vid 9. lite seg var jag kan jag lova.
mina kusiner kom förbi, farbror också och sen åkte jag hem till Farmor som bor i Västerås, så rena släktträffen.. :)
sen hämtade jag upp mina tjejor hanna och nattis (pia var på kalas) och sen for vi ner på stan o åt, shoppade och mötte upp pia och fikade.. :) jösses vad mätt jag var kan jag lova! :)
men jag ville inte åka hem så lockade me mej hanna och nattis på bio, alice i underlandet, men den var inte så jätte bra tyckte jag. men men. nu har jag sett den iaf..
sen igår for jag hemåt. tomt hemma kan jag lova. usch.

nu sitter jag i skolan o skriver anställningsbevis. går ganska bra om jag får säga de själv. sen ska de göras ett två veckors schema. det kan bli svårare. men med tanke på att det är jag och en till anställd så kan det bli lätt.. :)

nej nu ska jag åka hemåt igen, förbi mamma och dricka kaffe. :)
/Hej svejs modersfejs

Inga kommentarer: