söndag 7 februari 2010

skulle börjat tvätta vid sju men var så trött så kom inte upp förrens vid åtta. :) sonen vaknade av att jag var uppe. lite sovmorgon iaf.
dagen består av falun besök och sen hem tillbaka igen. ska försöka måla den där hyllan jag köpte igår. :) vill juh få upp den så fort som möjligt.
ska försöka sy nya gardiner idag med, köpte en duk på hemtex som jag skulle ha över soffan men de tyckte inte sonen. så då satt jag och tänkte igår att det vore faktiskt snyggt att ha dom som gardiner.. :) så ska försöka iaf. kan juh inte mer än bli fult och då behöver man juh inte ens sätta upp dom. :)

nu måste jag gå och stoppa sonen, han är på väg in i kylskåpet. :)
/mami mup

j

1 kommentar:

IKT i min vardag sa...

Hejsan!

Såg precis din kommentar inne på min tavelblogg :)

Kärlek, oliver och timjan tavlan kostar 60:- + frakt (för en tavla blir frakten 12:-)


Mvh Linda