måndag 22 februari 2010

kurs, och trött

nyss hemkommen från Falun, varit på Kanebo kurs. med god mat och nyhetsvisning. :)
visades jätte bra saker, en mist som jag själv kommr att köpa, den är juh ganska dyr men tror den kan vara värd dom pengarna i slutändan om man vill ha fin och mjuk hy till sommaren/hösten.

började skolan idag med, kändes jätte konstigt att vara tillbaka men roligt att prata me kompisarna och höra vart dom hade varit och så vidare. :)

sonen var på världens humör mär jag hämtade han från dagis, han skrek från den stunden vid 4 tills dess att min styvpappa kom och skulle sitta barnvakt tills halv sex. usch vad ont i huvudet jag får av detta skrikande, jag vet inte vad jag ska ta mig till snart..
känner mig såå himla hjälplös och många ggr har jag lust att sätta mej brevid och gråta jag med.

usch har möss i väggarna och nu när det e så himla kallt ute så komemr det fler och fler. såå roligt såå.. NOT! nej imorron ska jag ta tag i de på rikigt, har ringt men gagnefbostäder verkar itne ha gjort något emot det. så nej nu jäklar imorron sk ajag själv ringa anticimex och be dem komma hit och ta bort skiten annars får jag juh lov att flytta innan. och just nu känns det bara önödigt med dagisbyte och kommunbyte. nej tack. men men.. när man redan har massa bekymmer så kommemr det alltid mer konstigt nog. suck.

aja men nu måste jag sova.
/mami

Inga kommentarer: