söndag 21 februari 2010

Helgen..

I fredags var sista dagen på lian, praktiken, det kändes lite vemodigt men efetrssom jag ska vara där nästa lia period igen så gör de inte så mycket.. :)
men ska bli skojj att börja skolan igen och träffa alla igen! :)
I Lördags var vi hos min mormor som fyllt 70 förra veckan, jag och några av syskonen hade samlat till ett fint nattlinne och en fin duschtvål och några blommor, tror hon blev glad. :) vi var där i några timmar och innan de var vi på Kupolen en sväng, var tvungen att lämna pappas medeciner som han hade glömt här så vi åkte in tidigt.
idag har vi bara varit hemma och städat lite, myst och så åkte vi iväg till mamma och fikade. gjorde en jätte god kyckling paj som jag ska ha me till matdosa imororn och MUMS säger jag bara!! :) jätte god! var tvungen att smaka och jösses vad gott det var.

ska gå och duscha nu och sen plocka fram kläder till sonen och till mig. :)
Kram kram

Inga kommentarer: