fredag 22 januari 2010

Skrikande unge..

hade me sonen till kupolen idag, han var ganska lugn förrutom att han skulle röra ALLT! hade ner några hattar på HM, BHar på Lindex, och en tröja på Vero Moda. Gina tricot gick jag inte ens in i,tyckte inte det var någon mening.
träffade bror min och fikade! :)
sen for vi till Ica maxi och handlade mat, hittade en söt liten flaska som man har hemmagjord saft i.. :) jätte söt.
jo innan vi for till Kupolen tog vi en sväng förbi JYSK, hade sett ett bäddset till sonen där som jag inte tyckte var så farligt dyrt. det var med Cars på, filmen. och sen fyndade jag en matta som hade kostat 199 men nu tog dom 50 kr för den,! :) också med Cars på. och så fick han en ny rislampa också med Cars på så klart.. haha
det blev faktiskt fint i rummet. imorron ska jag plocka bort lite leksaker och byta bort julgardinen som jag satte upp där. har inte hunnit innan.

har bett min mamma passa lilleman några timmar så jag kan storstäda i lugn och ro. torka golv och byta gardiner osv.

natten tills idag har varit jätte jobbig, sonen sov bara 3 timmar inatt och det var extremt drygt.. han gnällde hela natten. så vi stannade hemma idag från LIAn och dagis.

nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok.
God natt.. /mami mup

Inga kommentarer: