onsdag 30 december 2009

var ett tag sen sist, har inte riktigt haft tid. men konstigt nog Facebook har jag alltid tid med.. :) haha
Julen har varit bra, var hos mamma med systrar och mormor. sen den 25e kom resten av klanen till mor, och de vart mat och fika och syskonbarnen fick öppna sina presenter. :) mys mys.
senare på kvällen åkte vi till Västerås, det var snökaos på vägen ner men det tog "bara" en halvtimme mer än normalt.
den 26e var vi inne hos min farmor och åt lite mat och resten av pappas sida av släkten kom dit. riktigt trevligt faktiskt. men på väg in till v-ås kom jag på att jag glömt sonens pass hemma, han skulle flyga den 27e till spanien, så vart panik men lyckades lösa de ändå. far min tog med sonen tillbaka till Surahammar och jag for och åt med mina brudar.. :) riktigt trevligt. och vissa extremt roliga komentarer fälldes.. hahaha
men måste nog kanske erkänna att jag varit blond i ett tidigare liv.. ;)

iaf natten den 26e ringer exet mig och berättar att hans plan blev inställt från Spanien och att han skulle missa det från sverige med. och att en ny biljett kostade 25 tusen.
jahapp så vad gör man? han var helt förstörd, dom har inte träffats sen i somras.
så de vart inge spanien för sonen och inge barnledigt för min del men ska jag vara ärlig hade jag en dåligt känsla om det här. så kanske var lika bra.
iaf nu ska dom träffas bara över dagen den 1a januari, efetrssom exet hade resan bokat sen innan. så vi måste fara ner då.. men de e ingen fara. huvudsaken e att sonen får träffa sin pappa. :)

har varit i falun idag med syster, shoppat lite.. :) kanske lägger upp bilder sen.. :)
shoppade lite till mitt hem igår också och det kommer de definitivt upp bilder på, måste bara ladda batterierna till kameran.. :)

nä nu ska jagh sova.. :)
NATT NATT! KRAm

Inga kommentarer: