tisdag 1 december 2009

produktiv dag.. :)

vaknade vid 8 och åkte och lämnade sonen på dagis, sen åkte jag hem igen och städade, klockan 12 kom mor min på lunch. marinerad kycklingfile och bulgur och hemmagjord tzatziki.. :) MUMs. riktigt gott var det.
sen åkte jag och hämtade sonen, sen for vi in till borlänge till en klasskompis. där var en annan klasskompis med hennes barn , totalt var det 6 barn och 3 vuxna.. :) fast jag måste säga att ljudnivån var helt okej ändå.. :)
´sne åkte vi ner på Dollar Store och handlade lite ljus och spolarvätska . :) sen hem igen.. :)
har precis lagt sonen, tänt lite ljus och nu vid datan. :)

ikväll kommer syster yster hit och tittar på desperate housewifes och äter lite popcorn. :)
haha ska bli kul.

har lite planer på att sätta nå dekorationer i köket påå luckorna. är det någon som vet om det e lätt att ta bort dom sen? och vart kan man köpa fina? panduro? hmm måste försöka hitta några.
sen ska jag köpa nån tejp till badrumsfönstret. :) sån här så man inte kan se igenom. måste ha det till toaletten.

nej nu ska jag gå och plocka undan lite disk sen ska jag försöka ladda in bilder på datan.
kram kram

1 kommentar:

Linas Vita Hem sa...

Du skrev ju att jag varit produktiv, men du verkar inte ligga i lä!:) Härligt när man hinner med så mycket:!) Vet tyvärr inget om dekorationer att sätta på luckor och dylikt. Men det kan säkert finnas nått sånt på panduro. Kram/L